Tuesday, June 16, 2009

Esmaspäev 15. juuni

6.40 vali koputus uksele - puder on valmis.
Lidia, Ahto ja Olja olid juba järves ujumas käinud. Kiire hommikune korrastus ja sööma. Kohv, puder, tomat, sai, vorst, jogurt.
Pakime asjad. Teeme veel viimased ostud Augustovi turul. Maasikad on odavamad. Lidia ostab neid ka koju kaasa.
9.00 alustame teekonda Eesti poole.
9.45 maanteel hobuveok - tõeline vaatamisväärsus!
10.10 oleme Poola Leedu piiril. Keerame kellad õigeks.
Kontrollin teadmisi Leedu kohta. Kordamine on tarkuse ema.
14.25 leedu Läti piir. Dokumentide kontroll. Ilm päikesepaisteline, veidi tuuline, sooja 18 kraadi.
15.25 tankimine
17.11 Läti Eesti piir. Soola 12 kraadi.
18.52 Koidula on ärganud elule lobiseb pidevalt. Selgitab: "kardan, et ei näe teid terve suve!"
19.28 Koidula väljub Raplas.
20.15 Mariliis väljub Jüris.
20.25 Jane Väljub lasnamäel pae tänaval.
20.40 kooli juures. Sooja 9,5 kraadi.
Oleme läbinud 3090 km.

1 comment:

  1. Heii ..!
    Reis oli super eks ?
    Mulle igaljuhul meeldis ..! :)
    Aga teate, mulle meeldib siin blogis kõige rohkem see lause : / Koidula on ärganud elule lobiseb pidevalt. Selgitab: "kardan, et ei näe teid terve suve!"
    Täielik tase, eks ..! :)
    Kui aus olla siis ma ei uskunud et te siia blogisse midagi minu jutuajamistest kirjutate :D
    Aga vot ikka pidite midagi kirjutama jah ?
    Eino igastahes mulle see meeldib :)
    Ja Jaana L, mäletate et ma lubasin tulla rongkäiku vaatama, ja tulingi :D Ja muide, täitsa tore oli ..! Teid nägin ka loomulikult ja Maiut ning siis veel ka Ülle T-d .! :D Ja teie kõik nägite vist mind ka jah ..!

    Ilusat suve jätku ..!

    ReplyDelete